Privacy policy

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2022

Privacy policy

Unite Phone doet er alles aan om de privacy van klanten en gebruikers van onze website, producten en diensten te beschermen. In dit privacy beleid wordt uitgelegd welke persoonlijke gegevens we van u verzamelen en hoe we deze gebruiken. Dit privacy beleid heeft betrekking op onze online verzameling van gegevens van onze webproperty’s en op onze verzameling van gegevens over uw gebruik van onze producten of diensten. We raden u aan om het volledige beleid hieronder te lezen, aangezien u door onze website, producten of diensten te gebruiken en persoonlijke informatie in te dienen, instemt met het verzamelen en gebruiken van deze informatie door Unite Phone.

Houd er ook rekening mee dat ons privacy beleid van tijd tot tijd kan veranderen om te moderniseren met de producten en diensten die we u aanbieden en veranderende technologieën. Controleer hier regelmatig eventuele wijzigingen.

Unite Phone hecht veel waarde aan de privéinformatie die u ons via internet verstrekt. Ons privacy beleid is ontworpen om het gebruik van uw persoonlijk informatie te controleren, te maximaliseren en u tegelijkertijd de mogelijkheid te bieden om interessante en nuttige informatie, producten en diensten te verkrijgen.

Persoonlijke gegevens die we verzamelen

Unite Phone verzamelt gegevens om u gebruikt te kunnen laten maken met de diensten en en u de beste ervaringen met onze producten en diensten te kunnen bieden. U verstrekt sommige van deze gegevens rechtstreeks wanneer u een van onze producten of diensten aanschaft, zich registreert voor een software of wanneer u contact met ons opneemt voor ondersteuning. We krijgen er ook een deel van deze gegevens door vast te leggen hoe u met onze diensten omgaat, bijvoorbeeld door het gebruik van technologieën zoals cookies, het ontvangen van foutrapporten of gebruiksgegevens van software die op uw apparaat draaien, of het volgen van IP-adressen wanneer u onze website bezoekt.

Gegevens die we verzamelen, zijn afhankelijk van de producten, diensten en functies die u gebruikt, en kunnen het volgende omvatten:

Naam en contactgegevens. We verzamelen uw voor- en achternaam, bedrijfsnaam, e-mailadres, vestigingsadres, telefoonnummer en andere soortgelijke contactgegevens.

Inloggegevens. We verzamelen wachtwoorden en beveiligingsinformatie die wordt gebruikt voor authenticatie en accounttoegang.

Gebruiksgegevens. We verzamelen gegevens over hoe u en uw apparaat omgaan met onze diensten. Dit omvat gegevens over uw apparaat en het netwerk dat u gebruikt om verbinding te maken met onze services, inclusief IP-adres en apparaat-ID’s.

Dit omvat informatie over de besturingssystemen en andere Unite Phone-software die op uw apparaat is geïnstalleerd. En het bevat gegevens over de prestaties van de producten of diensten en eventuele problemen die u ermee ervaart.

Locatie gegevens. We verzamelen op twee manieren informatie over uw locatie. Wanneer u zich registreert of een product of dienst koopt, kunnen we om een factuuradres of landlocatie vragen. We kunnen ook gegevens ontlenen aan uw IP-adres.

Inhoud. We verzamelen de inhoud van uw bestanden en communicatie wanneer dat nodig is om u de diensten te leveren die u gebruikt. Als u bijvoorbeeld een bericht ontvangt via een door Unite Phone gehoste berichtenservice, moeten we de inhoud daarvan verzamelen om het bericht bij uw softphone-client te bezorgen, het aan u weer te geven, u in staat te stellen het te beantwoorden en het voor u op te slaan totdat u ervoor kiest het te verwijderen. Voorbeelden van deze gegevens zijn de inhoud van voicemailberichten, muziek of video’s die u via de Unite Phone-diensten overzet.

We verzamelen ook de inhoud van berichten die u naar ons verzendt, zoals feedback en product recensies die u schrijft, of vragen of informatie die u verstrekt voor klantenondersteuning. Wanneer u contact met ons opneemt, bijvoorbeeld voor klantenondersteuning, kunnen chatsessies met onze vertegenwoordigers worden gevolgd en opgenomen.

Hoe we persoonlijke gegevens gebruiken

Unite Phone gebruikt de gegevens die we verzamelen om u de diensten te leveren die wij aanbieden en om uw ervaringen te verbeteren en te personaliseren, evenals de producten en diensten die Unite Phone levert. We kunnen de gegevens ook gebruiken om met u te communiceren, waaronder het verzenden van informatie over beveiligingsupdates, accountstatusmeldingen en product wijzigingen of updates. Hieronder vindt u meer informatie over hoe we uw gegevens specifiek gebruiken:

Het leveren en verbeteren van onze producten en diensten. We gebruiken gegevens om de diensten die we aanbieden te leveren en te verbeteren en om essentiële bedrijfsactiviteiten uit te voeren. Dit omvat het exploiteren van de services, het onderhouden en verbeteren van de prestaties van de services, inclusief de ontwikkeling van nieuwe functies, onderzoek en het bieden van klantenondersteuning.

Communicatie. We gebruiken de gegevens die we verzamelen om communicatie met u te leveren en te personaliseren. We kunnen bijvoorbeeld per e-mail of op een andere manier contact met u opnemen om u te informeren wanneer een abonnement afloopt, u te laten weten wanneer er updates beschikbaar zijn, u te herinneren aan items die in uw online winkelwagentje zijn achtergelaten, u uit te nodigen om deel te nemen aan een enquête of u over nieuwe producten of diensten die voor u beschikbaar zijn. Daarnaast kun je ervoor kiezen om je aan te melden voor e-mailabonnementen, zoals onze nieuwsbrief, en kiezen of je promotiemateriaal samen met je abonnement wilt ontvangen. We verkopen geen informatie die we verzamelen aan derden. Met elk van onze e-mails met promotiemateriaal heeft u de mogelijkheid om u af te melden voor toekomstige mailings via een link in de e-mailcommunicatie. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met Unite Phone om u af te melden door een e-mail te sturen naar marketing@unitephone.nl.

Bedrijfsvoering en naleving. Als bedrijf moet Unite Phone meten we geaggregeerde statistieken over klanten, verkoop- en verkeerspatronen. Geen van deze rapporten of statistieken bevat persoonlijk identificeerbare informatie. UnitePhone behoudt zich echter het recht voor om persoonlijk identificeerbare informatie te gebruiken om mogelijk onwettige activiteiten te onderzoeken en te helpen voorkomen die een bedreiging vormen voor Unite Phone of een aan Unite Phone gelieerd bedrijf. Bovendien kan Unite Phone, op passend verzoek van een overheidsinstantie, wetshandhavingsinstantie, rechtbank of anderszins wettelijk vereist, persoonlijk identificeerbare informatie vrijgeven.

Push notificatie. Om u op de hoogte te stellen van inkomende oproepen en andere berichten, gebruiken onze apps de meldingsservice op uw apparaat.

Cookies

Unite Phone verzamelt informatie met betrekking tot uw gebruik van onze website met behulp van cookies. Cookies zijn kleine bestanden met tekst reeksen die op uw computer zijn opgeslagen. Unite Phone kan cookies gebruiken om u als gebruiker te authentiseren wanneer u inlogt, uw sessie te volgen, inhoud te leveren die specifiek is voor uw voorkeuren en interesses, de inhoud van uw winkelwagentje op te slaan, functies te bieden met betrekking tot betaling en klantenservice, en andere functies te bieden.

Unite Phone bewaart dergelijke informatie zo lang als redelijkerwijs nodig is voor zakelijke doeleinden of als redelijkerwijs nodig is om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen. Als u meer wilt weten over uw privacy en hoe wij omgaan met cookies, raadpleeg dan ons Cookiebeleid.

Correcties/klachten

Unite Phone zal e-mailverzoeken honoreren die van klanten naar administratie@unitephone.nl worden gestuurd om hun accountinformatie (d.w.z. naam, adres of factuurgegevens) te wijzigen of anderszins onjuiste informatie te corrigeren. Unite Phone zal dergelijke informatie graag corrigeren en klanten zijn welkom om te controleren of de juiste correcties zijn aangebracht. Als u bovendien van mening bent dat uw persoonlijk identificeerbare informatie verkeerd wordt behandeld in het licht van dit privacy beleid, dient u Unite Phone onmiddellijk per e-mail op de hoogte te stellen via adminstratie@unitephone.nl zodat we uw probleem kunnen oplossen.

Veiligheid

We besteden veel zorg en gebruiken de nieuwste technologieën om de beveiliging en veiligheid van al het gebruik met Unite Phone te garanderen. Om ongeoorloofde toegang of openbaarmaking te voorkomen, de nauwkeurigheid van de gegevens te behouden en het juiste gebruik van informatie te waarborgen, hebben we veiligheidsmaatregelen getroffen om de informatie die we online verzamelen te beveiligen.

Links naar andere sites

Deze website bevat links naar andere webpagina’s en websites. Unite Phone is niet verantwoordelijk voor het privacy beleid of de inhoud van dergelijke websites. U wordt aangemoedigd om het privacy beleid van deze andere websites te lezen voordat u zich registreert voor producten of diensten van die website.

Algemene verordening gegevensbescherming (voor EU-inwoners)

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2022

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) (Verordening (EU) 2016/679) is een verordening waarmee het Europees Parlement, de Raad van de Europese Unie en de Europese Commissie de gegevensbescherming voor alle personen binnen de Europese Unie (EU). willen versterken en verenigen. Hoewel de AVG is ontwikkeld met een focus op sociale netwerken, zijn bedrijven zoals UnitePhone die goederen of diensten op de markt brengen aan EU-ingezetenen van wie persoonlijke gegevens worden verzameld, onderworpen aan de regelgeving.

Onder de AVG worden persoonsgegevens gedefinieerd als: “alle informatie met betrekking tot een geïdentificeerde of identificeerbare natuurlijke persoon (‘betrokkene’); een identificeerbare natuurlijke persoon is iemand die direct of indirect kan worden geïdentificeerd, met name door te verwijzen naar een identificator zoals een naam, een identificatienummer, locatiegegevens, een online identificator of naar een of meer factoren die specifiek zijn voor de fysieke, fysiologische, genetische, mentale, economische, culturele of sociale identiteit van die natuurlijke persoon”.

UnitePhone verwerkt (verzamelt, bewaart en gebruikt) de informatie die u ons verstrekt op een manier die in overstemming is met de AVG. We zullen ons best doen om uw informatie accuraat en up-to-date te houden, en niet langer dan nodig is. UnitePhone is verplicht om informatie te bewaren in overeenstemming met de wet, zoals informatie die nodig is voor inkomstenbelasting en controledoeleinden. Hoe lang bepaalde soorten persoonsgegevens moeten worden bewaard, kan ook worden bepaald door specifieke vereisten van het bedrijfsleven en overeengekomen praktijken. Naast deze perioden kunnen persoonlijke gegevens worden bewaard, afhankelijk van de individuele zakelijke behoeften. Voor meer informatie over hoe wij uw gegevens verkrijgen en gebruiken, verwijzen wij u naar ons privacybeleid op: www.UnitePhone.nl

De operationele gegevens die we verzamelen met betrekking tot onze software en diensten worden opgeslagen om a) onze contractuele verplichtingen jegens onze klanten na te komen en/of b) noodzakelijk zijn voor het gebruik van diensten. We verzamelen namelijk de gegevens die nodig zijn om het gebruikersaccount operationeel te maken en om naleving van de voorwaarden van onze licenties en contracten te garanderen. We bewaren gegevens zo lang als nodig is, hetzij door onze contractuele verplichtingen jegens onze klanten, hetzij door regelgeving. UnitePhone maakt gebruik van encryptie om de overdracht en opslag van gegevens te beveiligen. Toegang tot gegevens binnen UnitePhone wordt strikt gecontroleerd en beperkt tot degenen die toegang nodig hebben om hun taken uit te voeren. UnitePhone deelt deze gegevens met geen enkele partij die geen deel uitmaakt van de contractuele verplichting. Een bedrijf kan een contract sluiten met UnitePhone om een ​​softphone-oplossing aan te schaffen, en zij kunnen op hun beurt de softphone-oplossing aan hun klanten leveren. In dit geval zouden sommige operationele gegevens worden geleverd en gedeeld met het bedrijf die een contractuele verbintenis heeft voor de service.

Waar mogelijk anonimiseert UnitePhone de verzamelde gegevens. UnitePhone verwerkt gegevens met betrekking tot het gebruik van onze client- en serversoftware voor operationele en contractuele nalevingsredenen en deze gegevens worden niet gemengd met onze marketingsystemen. Onze marketingsystemen worden afzonderlijk van onze operationele databases beheerd en gebruiken een expliciet aparte methode voor gegevensverzameling. We vragen alle gebruikers uitdrukkelijk om zich aan te melden voor onze marketingprogramma’s en ze kunnen zich op elk moment afmelden voor onze marketingprogramma’s via een afmeldsysteem. We slaan gegevens op servers op binnen de EU die door de EU zijn erkend op grond van artikel 45 van Verordening (EU) 2016/679 als voldoende gegevensbescherming.

Elke gebruiker die wil zien welke informatie UnitePhone over hem heeft verzameld tijdens het gebruik van onze website, software of diensten, kan contact met ons opnemen via administratie@unitephone.nl. U kunt de volgende gegevens opvragen:

  • Identiteit en de contactgegevens van de persoon of organisatie die heeft bepaald hoe en waarom uw gegevens worden verwerkt.
  • Contactgegevens van de functionaris voor gegevensbescherming, indien van toepassing.
  • Het doel van de verwerking en de rechtsgrond voor de verwerking.
  • Indien de verwerking is gebaseerd op de gerechtvaardigde belangen van UnitePhone of een derde partij, informatie over die belangen.
  • De categorieën van verzamelde, opgeslagen en verwerkte persoonsgegevens.
  • Ontvanger(s) of categorieën van ontvangers aan wie de gegevens worden/zullen worden verstrekt.
  • De EU heeft het verzenden van persoonlijke gegevens naar sommige landen goedgekeurd omdat ze voldoen aan een minimumstandaard voor gegevensbescherming. In andere gevallen zullen we ervoor zorgen dat er specifieke maatregelen zijn genomen om uw informatie te beveiligen.
  • Hoe lang de gegevens worden bewaard.
  • Details van uw rechten om dergelijke verwerking te corrigeren, te wissen, te beperken of er bezwaar tegen te maken.
  • Informatie over uw recht om uw toestemming op elk moment in te trekken.
  • Hoe een klacht indienen bij de toezichthoudende autoriteit.
  • Of het verstrekken van persoonsgegevens een wettelijke of contractuele vereiste is, of een vereiste die nodig is om een ​​contract aan te gaan, en of u verplicht bent om de persoonsgegevens te verstrekken en wat de mogelijke gevolgen zijn van het niet verstrekken van dergelijke gegevens.
  • De bron van persoonsgegevens als deze niet rechtstreeks bij u zijn verzameld.

Om toegang te krijgen tot deze informatie, hebben we scans nodig van twee van de volgende identiteitsbewijzen: paspoort, rijbewijs, geboorteakte, energierekening (van de laatste 3 maanden). Om te bepalen welke informatie we over de persoon hebben vastgelegd, hebben we ook een middel nodig om de persoon te identificeren, zoals uw e-mailadres of account-ID. UnitePhone valideert de identiteit van de aanvrager en de geldigheid van het verzoek, en verstrekt de informatie binnen een redelijke termijn (momenteel minder dan 30 dagen na ontvangst). Gebruikers kunnen dan verzoeken dat specifieke informatie wordt verwijderd of bijgewerkt. Sommige gegevens worden opgeslagen in gecodeerde formaten die zelfs UnitePhone niet kan lezen, en worden op deze gecodeerde manier geleverd. UnitePhone zal de wijzigingen binnen een redelijke termijn in overeenstemming met de richtlijn (momenteel minder dan 30 dagen na ontvangst) doorvoeren, tenzij de gegevens vallen onder een van de vijf wettelijke gronden voor het verwerken van gegevens, namelijk Contractuele Verplichting, Naleving van een Wettelijke Verplichting, vitale belangen, een publieke taak of legitieme belangen.

Voor elke organisatie die gebruikersinformatie wil bijwerken of verwijderen die UnitePhone over hun gebruikers heeft verzameld tijdens het gebruik van onze software, kunnen ze een verzoek indienen via de administratie. Om te bepalen welke informatie we over het individu hebben vastgelegd, hebben we een middel nodig om het individu te identificeren, zoals hun e-mailadres of account-ID. UnitePhone valideert de identiteit van de aanvrager en de geldigheid van het verzoek, en verstrekt de informatie binnen een redelijke termijn (momenteel minder dan 30 dagen na ontvangst). Organisaties kunnen dan verzoeken dat specifieke informatie wordt verwijderd of bijgewerkt. Een deel van de gegevens wordt opgeslagen in gecodeerde formaten die zelfs UnitePhone niet kan lezen, en zal op deze gecodeerde manier worden verstrekt. UnitePhone zal de wijzigingen binnen een redelijke termijn in overeenstemming met de richtlijn doorvoeren (momenteel minder dan 30 dagen na ontvangst), tenzij de gegevens vallen onder een van de vijf wettelijke gronden voor het verwerken van gegevens, namelijk Contractuele Verplichting, Naleving van een Wettelijke Verplichting, vitale belangen, een publieke taak of legitieme belangen.

In alle gevallen zal UnitePhone binnen 30 dagen na elk verzoek reageren op de aanvrager. Zodra gegevens zijn verwijderd, kunnen deze niet meer worden hersteld.

Onze website is gericht op personen die meerderjarig of ouder zijn in hun rechtsgebied. We verzamelen niet bewust informatie van kinderen jonger dan 13 jaar. Als u denkt dat uw kind informatie op deze website heeft verstrekt, neem dan contact op met de onderstaande informatie.

In het geval van een Inbreuk zoals gedefinieerd door de AVG, zal UnitePhone alle inbreuken binnen 72 uur melden zoals vereist door de AVG aan de relevante autoriteiten en getroffen identificeerbare entiteiten. Neem contact op met de volgende personen om de privacyfunctionaris/GDPR-eigenaar van UnitePhone te bereiken:

Vragen/opmerkingen

Als u na het lezen van ons privacy beleid vragen of opmerkingen heeft over een van de verklaringen hierin, of als u persoonlijke informatie wilt corrigeren, kunt u contact met ons opnemen via:

Unite Phone
t.a.v.: Privacyfunctionaris
Wattstraat 36A
2171TR Sassenheim, Nederland

Per e-mail: administratie@voipzeker.nl

Scroll naar top